1/27/17

Lapse soo ennustamine


Nagu ma selles postituses kirjutasin, oli mul juba kohe esimestest nädalatest alates kõhutunne, et minu sees kasvab väike tüdruk. Nüüdseks on kõik ultraheliuuringud seda ka kinnitanud ja pärast paari close-upi nägemist võin ka ise kinnitada, et poissi sealt tulemas ei ole. Aga need esimesed nädalad olid sellegipoolest üsna närvesöövad: kuidas ma nüüd tean, kas osta roosad või sinised sokid? Mõelda tüdruku või poisi nime peale? Ok, tegelikult ei olnud see üldse oluline ning palju tähtsam oli teadasaamine, et beebi tervise ja kromosoomidega kõik korras on, aga sellest hoolimata googeldasin ma neid vananaistejutte päris korralikult kokku ja siin ka valik parimatest ennustusmeetoditest :D

Kõhu asend - kui beebikõht tekib rohkem puusadele, on tegu tüdrukuga, kui aga kõhu peale, siis poiss. Mul tol ajal ei olnudki kõhtu, see tekkis alles kuskil 24. nädala kandis ja selleks ajaks oli ammu teada, et tuleb väike preili. Muidu on rohkem puusadel küll, jah.

Linea negra - rasedatel tekib kõhunaha peale väidetavalt selline tume pigmendijoon. Kui ootad tüdrukut, jookseb joon ainult kuni nabani, poisi puhul ribideni üles. Mul seda joont pole, nii et ei tea.

Loote südamelöögid - kui beebi süda lööb alla 140 korra minutis, on tegu poisiga, kui rohkem, siis tüdrukuga. N. on olnud stabiilselt 160-169 juures, selle järgi nagu peaks paika, aga samas väga paljudel meie beebigrupis, kes poissi ootavad, on see sama kõrge või kõrgemgi veel :D

Rasedusaegsed isud - tütarde ootajad tahavad rohkem magusat, poegade puhul soolast. Minu isude järgi pakuks, et mu kõhus kasvab vähemalt kolm poeglast, aga näed siis.

Hiina sünnikalender - selle kalendri järgi oli meil kindlalt väike printsess tulemas. Mine tea, kui täppi need asjad panevad, ma muidugi tegin umbes viis erinevat kalendrit läbi, enne kui lõpptulemusega rahule jäin...

Sõrmusetest - kui seod oma sõrmuse juuksekarva külge ja lased sellel käe kohal rippuda, siis vastavalt sellele, kas sõrmus pendeldab (poeg) või teeb ringe (tütar), saab tulevaste laste sood paika panna. Mulle ennustas sõrmus kõigepealt tütart ja siis poega. Tonis ei uskunud seda testi, arvas, et ma keerutan sõrmust ise :D

Magamisasend - kui magad pigem vasakul küljel, ootad poega, kui paremal, siis tütart. Ma ausalt öeldes ei teagi, mis asendis ma magan... alustan sellest, et olen Tonise kaisus, siis võtan tema kaissu, siis pööran kõhuli ja viimaks vist vasakule küljele. Hommikuti ärkan selili. Mis loogika siin on?!

Võtmega - pane raseda sõbranna ette võti ja palu tal see üles võtta. Kui ta võtab ümmargusest otsast, on tegu poisiga, kui kitsamast, siis tüdrukuga. Kahjuks minule seda testi keegi ei teinud :D

Ema välimus - kui emal kaob raseduse ajal välimus käest, võib arvata, et tegu on väikese tüdrukuga, väidetavalt röövivad tütred ema ilu. Poiste ootajatel läheb just vastupidi. Mul on sellega nii ja naa, oleneb päevast täiesti...

Hommikune iiveldus - väidetavalt on tüdrukute ootajatel iiveldust rohkem kui neil, kes poja saavad. Selle loogika järgi oleks mul esimesel trimestril vabalt neli väikest printsessi kõhus olla.

Käed - kui ema käed on kuivad, võib oodata poega, kui pehmed, siis tütart. Minu käenahk on täpselt samasugune tavaline edasi, seega selle järgi ei oskaks öelda.

Ema liikumine - kui last ootav naine on graatsiline ja justkui lendaks läbi raseduse, on tegu tütrega. Kui aga koperdab ja komistab, tuleb poeg. Ma pole elus kunagi eriti graatsiline olnud, ustest-akendest tuleb ka pigem mürtsuga läbi ning vahepeal unustan jalad koos istuda. Ometigi saan tütre.

Tujumuutused - palju tujutseval rasedal on tõenäoliselt kõhus väike tüdruk kasvamas, poiste ootajatel väidetavalt on rahulikum. Enda meelest mul neid tujusid ikka on, Tonise sõnul väga mitte :D

Abielus olemine - USAs viidi läbi uuring 48 miljoni sünni kohta, kust selgus, et abielus paarid saavad tõenäoliselt poegi. Protsendid olid muidugi umbes 51% abielupaaride kasuks, seega ei tea, kas seal ka mingi tõepõhi all on. Kuna meil on plaanis enne järgmise lapse sündi abielluda, siis parem oleks, et järgmine poiss on :D

Ülejäänud rasedad / endised rasedad, kuidas need punktid teie puhul paika peavad? :D

2 comments:

Unknown said...

Linea negrat ei olnud mul, küll aga oli kõht täiesti "laialivalguv" ja igal pool. Selle järgi oleks pidanud mõlemal korral poisslapsed olema.

Loote südamelöögid sõltuvad rohkem sellest mida beebi parasjagu teeb, igatahes südamelöökide järgi peaks mul samuti poisslapsed olema mõlemad.

Isud kahe raseduse ajal olid totaalselt erinevad. Ühe ajal tahtsin magusat ja igasugu junki, teisega pigem soolast ja värsket.

Hiina kalendrid (kõikvõimalikelt erinevatelt lehekülgedelt) ennustasid kõik poisslapsi, mõlemil korral.

Ema välimus... Noh mulle öeldi korduvalt, et "Ma olen liiga ilus, et tütart oodata". Näonahk oli super (muidu ikka sellel teatud ajal kuus kipuvad vistrikud end ilmutama), juuksed kasvasid meeletu kiirusega, küüned olid tugevad.

Käed on mul kogu aeg kuivad ja jubedad (kontaktekseem), seega selle järgi midagi ennustada ei saanud. :D

Liikumise osas olid üks suur koperdaja ja paterdaja, meeletud seljavalud olid juba poolest rasedusest. Samuti pole elus mingi kunagi eriti graatsiline olnud.

Abielus olemine... Olen abielus ja mul on 2 tütart. :D Kuigi kõige selle eelneva järgi peaks mul olema poistekari majas. :D

Unknown said...

Minul kaks poega, mõlemaga oli väga tugev triip kõhul ja ei oksendanud üldse. Väiksem on 5aastane, siis kui rase olin tehti kaks ultraheli, nüüd võib-olla tehakse rohkem. Esimeses ultrahelis öeldi mulle, et vist on tüdruk, olin siis juba rõõmus, et teine tüdruk ja ostsin mõned roosad asjad. Siis aga kuulsin, et see esimene ultraheli võib ikka valetada ka, ei andnud siis rahu ja maksin ning tellisin teise ultraheli ise, kuigi seda polnud ette nähtud ja arst ütles, et pole mõtet beebit segada sellega. Ultrahelis oli teine arst ja tema ütles, et on päris kindel, et hoopis poiss on :) Nii saigi minu väikesest tüdrukust äkki poiss. Ma elan muidugi maal ja siin pole kindlasti nii hea ultraheli kui linnas :)
Kunagi kui mul veel üks laps oli siis üks nõid ennustas mulle, et sul sünnib veel üks poeg ja siis saad alles tütre...kaks poega on nüüd olemas, tütrega on veel aega.
Mul on laste vahe 10a ja tahan ka kolmandaga suurt vahet, mulle meeldib, et väike tegelane saaks pikalt minu tähelepanu ainult endale:) niiet 5a pärast siis kui 40a olen mõtlen tüdruku peale :)