1/9/17

Kuidas ginger endale roosa leidis


Nagu esimeses postituses lühidalt mainitud, saime me tuttavaks juba 2014. aastal, kui Tonis mu täiesti juhuslikult Facebookis sõbraks lisas. Töö tõttu tuleb mul neid võõraste sõbrakutseid keskmiselt 20 tk nädalas :) Kuna eelistan sõbralistis hoida vaid neid inimesi, kellega olen ka päriselus tutvunud, siis suuremat osa neist vastu ei võta. Samas ei saa alati oma mälu usaldada ning vahepeal on küsimusele "tere, kas ma tean sind?" vastuseks tulnud ka "jaa, me saime seal x üritusel tuttavaks".

Meie teineteist ei teadnud. Tonis aga leidis, et võiksime ikkagi sõbrad olla, mõlemad fotograafid siiski. Networking ja värki. Ma ei arvanud sellest alguses eriti midagi, lisaks tundus kahtlane, et tüübil on peaaegu nagu eesti nimi (Tonis F. Piip???), aga kirjutab inglise keeles. Aga inimestele tuleb võimalusi anda :D

Saime mingi hetk sel suvel ka kokku, kui ma Tartus suurepärase alkoholist põhjustatud mäluauguga oma sünnipäeva tähistasin. Leidsime paar aastat hiljem, et ka juba siis oli säde olemas, aga kuna me olime mõlemad sündsalt püsisuhetes, ei juhtunud mitte midagi. Käisime hoopis Sparglis lõunat söömas ja ma tegin Tonisest Vanemuise ees puulehtede sees ebaõnnestunud pildi. Tema tegi minust pildi, kus ma kaamera eest ära jooksen. Ajad olid siis teistsugused.

Välja tuli muuhulgas ka see, et Tonis ongi ta pärisnimi. Lisaks veel Fraser ja Roubel... Tal on veel kolm kodakondsust. Üks Austraalia, teine USA ja kolmas Eesti oma. Nii juhtub, kui õigesse perekonda sünnid.

Poolteist aastat läks mööda, vahepeal harva saatis Tonis mulle Facebookis enda tehtud pilte, mul oli tavaliselt liiga busy elu, et väga midagi vastu öelda :D

2015. aasta sügisel aga muutus kõik. Olin just tagasi tulnud oma esimeselt sooloreisilt Amsterdami ning pärast ca aasta aega vallaline olemist ja Tinder-deitimist otsustanud, et nüüd võiks ja tahaks kellegagi päriselt koos olla. See sai tookord ka päevikusse kirja, kuupäev ja kellaaeg juurde, et hiljem hea meenutada oleks.

Ühel ööl sain Toniselt kirja. Kell oli umbes kolm öösel, mis on teatavasti selline aeg, kus inimesed on kõige avatumad :) ja sealt edasi jäime igapäevaselt rääkima. Absoluutselt kõigest. Fotograafiast, toidust, kassidest, loodusest, joogast... seal oli juba algusest peale mingi teistmoodi connection. Ma muidugi ei võtnud seda eriti tõsiselt, kuna a) ta oli Tartus, ning b) vallaline oli nii tore olla! Aga millalgi detsembri alguse poole saime mõlemad aru, et niimoodi seda lihtsalt jätta ei saa, ning leppisime kokku, et sõidan talle 21. detsembril külla ja vaatame, mis edasi saab.

Muidugi ei läinud üldse nii. Veidi enne seda tuli mu ameeriklasest sõber Jeff Eestisse, tegime koos ühe muusikavideo ning me otsustasime, et veedan jõulud hoopis tema pere juures Californias. Mõeldud, tehtud. Kolm päeva enne väljalendu sain piletid. Mainisin siis Tonisele ka, et sorry, natuke kahju, aga näeme vist hoopis uuel aastal, ma lähen teisele poole maakera :D aga sellega härra enam nõus ei olnud ning sõitis päev enne mu äralendu Tallinnasse, viis mu KUMUsse esimesele deidile ja edasine on juba ajalugu. Mul oli lend muidu kell 5 hommikul, jätsin ta lihtsalt oma korterisse ja ütlesin, et vaadaku ise, kuidas välja saab :D

Aastavahetuseks olin tagasi Eestis ning kuna säde polnud endiselt kuhugi kadunud, saigi meie lugu alguse.

Mulle aga meeldivad igasugused numbrid väga ning ühel veebruarikuu päeval otsustasin uurima hakata, et mis kuupäev see ikkagi oli, kui ta mulle niimoodi lampi kell kolm öösel kirjutas. Otsest põhjust ju polnud, me polnud juulikuust saadik sõnakestki rääkinud. Mingil määral oli see ju ka üks mitmetest algustest. Mul tulid külmavärinad ihule, kui messenger history tolleaegse päevikusissekandega kokku viisin. Ja ainult kolmetunnise vahega. :)

Võimalik muidugi, et tegu oli lihtsalt kokkusattumusega ja midagi kosmilist seal polnudki. Aga mulle meeldib uskuda, et natuke on, kuna ma sain (uuesti) tuttavaks just täpselt sellise mehega, keda ma väga oma ellu ootasin :P


Kuidas teie oma kallimatega tuttavaks saite? On kellegil veel midagi "kosmilist" juhtunud? :D

3 comments:

Unknown said...

Tahan vlogi teist 😄 armas.

Unknown said...

Tahan vlogi teist 😄 armas.

Kertu said...

Nii kihvt lugu!

Kosmilist? Pigem ei :D ta saatis mulle 10 aastat tagasi smsi "tsau, mis teed?" :D Siiamaani ei tea, miks ma täiesti võõrale numbrile ja väga lambi-smsile otsustasin vastata ("tsau, telekat vaatan ja sa :D?". Ja siin me nüüd oleme eks hehee :)