6/26/17

Perepildid

Nora, täpselt ühekuusena

Nagu ma kindlasti kuskil maininud olen, siis enda perepiltide suhtes olen ma väga laisk fotograaf. Milleks seda suurt kobakat Nikonit välja lohistada, seejärel avastada, et mälukaart on arvutis, aku üldse laeb teises toas, vale objektiiv ees... selleks ajaks, kui kõik eelnevalt nimetatud probleemid lahendatud, on situatsioon ammu muutunud ja perekeskset dokumentalistikat uuesti lavastada ei saa, eriti kui asi puudutab beebisid. Seega teen ma suurema osa beebipiltidest oma telefoniga, mis üldiselt alati käeulatuses on, ning mugavuse mõttes kutsun iga natukese aja tagant teisi fotograafe külla, et ise ka vahepeal pildile jääda.

Nora esimese kuu sünnipäeval käis meil külas Anete Toming, kes on ühtlasi ka meie tulevane pulmafotograaf. Tegime alguses mõned nunnud pildid kahekesi, seejärel lükkasime titele kleidi selga ja läksime kodu kõrvale parki puude alla kudrutama. Mulle jäi pildistamisest äärmiselt positiivne kogemus, kõik oli väga loomulik ja ükski emotsioon polnud üle pingutatud. Nüüd olen veel rohkem kindel, et meie pulma sai valitud jäädvustama õige inimene :)

























1 comment:

carina a a a a said...

nii ilusad ja siirad pildid! just, nagu teie armas peregi! ☺️☺️