11/10/17

Nora põnev elu

Pole jälle sada aastat bloginud. Eile öösel, kui mul und ei tulnud (kas pole mitte irooniline, laps magab õndsat und ja ema vähkreb patjade vahel ringi), jäin mõtlema, et miks see blogi nii vaikseks jäänud on? Iseenesest toimub ju nii palju, laps areneb, vanemad õpivad ja kasvavad, ja ometi on siin vaikus. Ühe "probleemina" võib ära märkida maibeebide tugigrupi, kuhu ma suurema osa beebiteemalistest mõtetest välja valan ja ka vastused saan. Otseselt nagu polegi midagi küsida või öelda. Aga teen siis lihtsalt väikese vahekokkuvõtte Nora senisest elust :D



Mida me vahepeal teinud oleme?


Nora sai Raekojas pidulikult nime. Või noh... mitte nii pidulikult, sest nad olid suutnud meid ära unustada ja avastasid alles pärast tseremoonia lõppu, et üks laps on endiselt diplomita. Minu hea beebi, kes oli suutnud end ligi kolm tundi viisakalt üleval pidada, oli selleks hetkeks juba unine ja jauras korralikult. Õnneks toodi linnavalitsusest ruttu dokumendid ära ja ka Nora sai kingitusi ja vanemad kooki süüa :D



Umbes paar päeva pärast seda ostsin naabrinaise käest oma elu esimese Tula koti. Olin seda lindudega mustrit juba mitu kuud piilunud ja nüüd tuli nii hea pakkumine, mida ei saanud käest lasta.
Tegemist on kotiga, mis on minu meelest peaaegu sama mugav nagu lina. Ausalt, ma soovitan Tula kotti igale lapsekandmishuvilisele, kes ei viitsi linadega mässata või tahab lihtsalt vankrist vaheldust :)
Peaksin lapsekandmisest tegelikult veel pikemalt kirjutama, eriti, kuna mu lina- ja kotiarsenal on jälle täienenud :D Pärast suurt sisemist võitlust ostsin lapsekandmisjope ka ära.



Veel käisime Saaremaal SPAs. Nimelt olin sealpool Eestit pulma pildistamas ning otsustasime pärast tööpäeva basseinis mõnuleda. Valisime suhteliselt suvalise ja esimese ettejuhtuva SPA, milleks oli SPA hotell Meri, milles viibijatel on võimalus kasutada ka kõrval asuva SPA hotell Rüütli veekeskust. Tegemist oli täiesti okei kohaga, lastebassein oli parajalt soe ja Tonise rõõmuks oli seal ka liutoru. Mingil imelikul põhjusel ei õnnestunud meil saunadesse saada, seega piirdusime ainult vees ujumisega. Nüüd järgmine nädal saab uuesti basseini, jee!

5k Nora, 7k Hans, Johann Köler

Seejärel käisime koos Saskia ja beebidega KUMUs kunstiga tutvumas. Minu lemmikuks oli seekord näitus 20. sajandi alguse eesti fotograafidest, aga häid asju oli muidugi veel.
Üllataval kombel on KUMU küllaltki beebisõbralik - näiteks on tualettides korralikud mähkimislauad ja ka (privaatseks) imetamiseks on mitmeid võimalusi. Vankriga piltide vaatamist ma ette ei kujutaks ja vist ei tohi ka, aga kandekoti või linaga on seal väga mugav.

Ja natuke enne viiekuuseks saamist hakkas Nora roomama. See oskus tuli suhteliselt üleöö, pärast seda, kui Saskia oma mõned kuud vanema beebiga meil külas käis ja Nora pealt nägi, kuidas Hans käputab, sellest omad järeldused tegi ja paar päeva hiljem oli juba ise ka liikvel. Ta ei ole veel õnneks väga kiire, välja arvatud juhul, kui näeb kuskil mu telefoni. Vot selle järgi võiks see beebi lausa lennata. Ma pole kunagi varem teda nii sihikindlana näinud.



22. novembril saab Nora pooleaastaseks ja välja võib siis tuua järgnevad omadused:

* puristab / peeretab suu kaudu väga pikalt, ka 10 sek järjest, kui vaja
* roomab ühest toa nurgast teise
* sööb ainult rinnapiima ning on praeguse seisuga juurde võtnud üle 8 kilo ja 68 sentimeetri
* lemmikmänguasjaks tolmuimeja, äratuskell ja iPhone
* magab suhteliselt hästi ja vajadusel ka oma voodis
* suudab salaja ja täiesti hääletult kakada
* ei armasta kindaid kanda
* lepib endiselt nii kandelina kui ka vankriga
* on siiamaani sinisilmne ja punapea!

Kas kellegil on mingeid küsimusi Nora kohta? :D Häid mõtteid tulevase sünnipäevalapsega jagada? Laske aga tulla!

No comments: