12/24/16

Kõige esimene postitus

Tere kõigile!

Kuna väike beebi N. on väga suur muutus mu elus, tundus igati loogiline seda kuidagi dokumenteerida (ja mingil määral ka jagada). Alguses eriti ei julgenud, kirjutasime ainult kahekesi oma beebiraamatusse... aga  mingi aeg hiljem tuli ka see tahtmine blogi teha ja nüüd, pärast uudise avalikustamist ongi mõned seigad ja mõtted siin blogis üleval.

Meie kodune keel on inglise keel ning seetõttu on ilmselt paljudes mu tekstides lauseehitus võõrapärane. Ehk aitab eesti keeles kirjutamine seda parandada :)

Natuke meist ka: oleme mõlemad fotograafid, mina viimased kaks aastat elukutseline, meespool töötab lisaks veel printimise alal. Saime tuttavaks 2014. aastal, kui ta mu täiesti juhuslikult Facebookis sõbraks lisas. Siis veel midagi ei juhtunud, aga 2015 sügisel oli ilmselt hea planeetide seis ning siin me nüüd oleme :D

N. on meie esimene ja väga oodatud laps, kes peaks siia maailma jõudma 2017. aasta maikuus. Seni on enamus aeg läinud üsna meeldivalt, kui esimese trimestri ropsimaratonid välja arvata :D Väga suur osa minust loodab, et ka ülejäänu tuleb sama tore. Võimalik, et mul on vedanud, aga ma olen saanud seni kõike teha (trenni, tööd, kodu ümber disainida, jne) ning pole peale ratsutamise pidanud midagi kõrvale jätma.

Ja kuna mulle väga meeldiks selle blogi lugejatega ka kas või kaudselt tuttavaks saada, siis oleks tegelikult hästi tore, kui te mulle kommentaaridesse kirjutaksite, kust te pärit olete ja mis erialaga tegelete :)

foto: Birgit Varblane

19 comments:

marianne said...

Tere Siiri ja Tonis. Meeldiv tutvuda, mina olen Marianne, kah fotograaf.

*surub kätt*

Unknown said...

Heiiyaa! Olen vabakutseline fotograaf ja elan teile niiväga kaasa!

Unknown said...

Väga tore on su blogi lugeda. Tegelikult, pea kõiki (neid kolme, mida sirvinud olen) blogisid, mida mingil määral lugenud olen, on olnud tore lugeda, aga natukene selline naabri-maali tunne tuleb peale, nagu piiluksid salaja kellegi teise ellu. Tegelikult, ma vanainimesena hakkasin mõtlema seda, et kunagi kirjutasin ise ka, väga palju, kuni ühe täiesti võõra inimese negatiivne kommentaar mu kirjutamisisule kriipsu peale tõmbas; nüüd loengi teiste inimeste avalikke mõtteid mingil määral kadedusega ning lootusega, et neil see "säde" ja siirus ära ei kaoks ning et sina ei muutuks samasuguseks küüniliseks vanamutiks, nagu mina (aga küüniikuid on ka siia maailma vaja ;) ).

Siiri said...

Väga meeldiv tõepoolest! :D

Siiri said...

Hellouu ja teretulemast!

Siiri said...

Eks ma olen ka mõelnud selle peale, et kunagi tuleb mõni negatiivne kommentaar siia ära, aga neid oli esimeses blogis päris sageli, nii et mind enam vist väga ei huvita :D Eks see blogi ole ka mingil määral eksperiment endale, kui kaua ja kui palju ma tahan oma eraelust kirjutada. Aga natuke vast ei tee paha, endal ka pärast huvitav seda päevikut lugeda ;)

Unknown said...

Olen Lina, tead ju kes ma olen! �� freelancer etc. Ja on ülihea et ma oskan seda lugeda ja aru saada. Oled imeline inimene, Siiri! Jätkan lugeda ��

Unknown said...

Olen Lina, tead ju kes ma olen! �� freelancer etc. Ja on ülihea et ma oskan seda lugeda ja aru saada. Oled imeline inimene, Siiri! Jätkan lugeda ��

Diana K said...

Mind sa tead ka! alati on tore on lugeda et sul ilusti läheb ja jagatud rõõm on kordades suurem, jõudes lausa teisele poole maakera. niiet jätku armastust ja kodurahu. endal on ka kuskil pisike emainstinkt ootel niiet hea lugeda kuidas tuttaval looval ja progressiivse mõttelaadiga eakaaslasel sellega läheb. :)

Getter said...

Mina olrn Getter, hetkel õpin aga vabal ajal tegelen fotovärgiga:D
Seda blogi on väga põnev lugeda, sest mulle on alati meeldinud enda jaoks huvitavate inimeste ellu piilumine. Nüüd kõlasin vist küll nagu mingi veidrik, kes ainult teiste eludes nuhib:D
Aga palju õnne teile ja Siiri, su pildid on imelised:)

Siiri said...

Oiiii Diana nii hea sinust kuulda :D Loodan, et sul läheb seal teisel pool maakera hästi!

Siiri said...

Tere tulemast! Just sinusugustele nuhkidele see blogi mõeldud ongi. :D Head lugemist!

Siiri said...

Tsau Lina! :D Nii tore, et sa veel eesti keelt ära unustanud pole, loodan sulle edaspidi palju lugemismaterjali pakkuda

Unknown said...

Tere!
Olen Annika(veel väga algaja fotograaf), mulle väga meeldivad Teie pildid.
Kindlasti hakkan siin piilumas käima, tore on lugeda mida nii andekas fotograaf teeb ja mõtleb.
Aitäh, et jagate seda!
Palju õnne teile! teil algas elus üks väga äge aeg :)

Kertu said...

Hei! See blogi on nii tore avastus! :) Hakkasin Sind jälgima poolteist aastat tagasi, ja olen täiesti lummatud Su fotodest! Nüüd olen paar korda Mareti juures meigis käinud ja next step pidigi olema sinuga pildistama tulemine! Loodan, et see saab võimalikuks :)

Palju õnne teile perelisa peatse saabumise puhul!

Mina tegelen laste ja noortega päevast päeva ja vahepeal teen enda ja sõprade lõbuks ka veidi pilti.

Edu! :)

Säde la Void said...
This comment has been removed by the author.
Helin Loik-Tomson said...

Xelyn LARPi ajast :D. Blogi avastasin eile.

Mariin said...

Nii lahe blogi;) mina avastasin sinu blogi Ingrid Kaoküla kaudu. Ka mina olen oma mõlemad lapsed kodus sünnitanud, viimase 2 nädalat tagasi. Hetkel olen kodune, kuid olen huvitatud taimetoidust, välja andnud Elisa Orasega Paradiisi Maitse toortoiduraamatu ning olen õppinud ülikoolis iluaiandust, FAF-is personaaltreeneriks ja USA ülikoolis kaugōppes holistilist toitumist;)

Anu said...

Mina olen psühholoog, leidsin su blogi Facebook'ist, kus keegi oli viimast postitust laikinud ja nüüd veetsin terve hommiku, et kõik postitused järele lugeda. Ning jõudsin siia, esimese juurde. Väga meeldiv lugemine on olnud, ma pole juba ammu ühtegi sellist blogi leidnud, mis päriselt meeldiks, nii et salvestasin omale sinu oma ära ja jään uusi postitusi ootama. Rasedana on hea lugeda, mis ees võib oodata :)