4/11/19

Unistuste täitumisest ja sellest, kuidas mul nüüd stuudio on


Ma olen alati olnud hästi suurelt unistaja. Nii töös kui eraelus. Ja ma olen veendunud, et enamik häid unistusi peaksid ka täide minema. Selle jaoks tuleb muidugi ka ise vaeva näha, aga ma usun, et mingi võim on ka kosmose poole saadetud soovidel ja nende visualiseerimisel...

Nimelt tuli mul eelmise aasta lõpus mõte, et ma tahan päriselt endale stuudiot. Ma olin pikalt selle mõtte maha laitnud, et mida mul seal ikka teha, ma ju käin metsas pildistamas. Aga ühel hetkel tundus, et nüüd on nagu õige aeg. Seejuures pole mul ju vaja valget tausta, vaid lihtsalt erinevate tekstuuride ja värvidega seinu ja põrandaid. Ja suuri aknaid.

Selliste suurte soovide puhul on mul tavaks nad paberile joonistada. Joonistasingi kõrgete akendega ruumi, kus seinad on pilte täis ning keset seda kõike üks sametdiivan ja kohvilaud. Mingi hääleke mu peas rääkis jätkuvalt, et selline asi on mõttetult suur kulutus ja tegelikult mul pole seda ju niiiii väga vaja. Aga paar päeva hiljem olin ühe fotograafist kolleegiga lõunal ning kui ta küsis, millest ma unistan, rääkisin talle sellestsamast stuudiost.

Paar kuud hiljem, kui olin stuudiomõtte juba maha matnud, sattusin ühe töö jaoks Flux stuudiot rentima. Samad ruumid, kus kunagi tegutses SeeSee stuudio, aga täiesti ümber tehtud ja kordades ägedam. Astusin uksest sisse ja sain aru, et see on väga sarnane sellele, mida ma oma peas ja joonistustel ette kujutasin. Juba samal õhtul kirjutasin Kristiinale, kes seda stuudiot haldas, ja uurisin, kas ta tahaks Fluxi minuga koos teha, ning õnneks meil kõik sujus ja veebruari algusest olemegi nüüd koostööd teinud.





Meie stuudio juures on tore see, et pea iga päev käivad seda rentimas teised fotograafid, kes meie kuuüüri enam-vähem tasa teenivad. Veel on tore see, et tegemist on pinnaga, mida me võime oma soovi järgi muuta ja ümber ehitada. Tänu sellele ongi meil nüüd erinevad pildistamisnurgad ja lähiajal hakkame ühte tumepruuni veel juurde tegema. Ilmselt suve poole asendame voodi diivaniga, et natuke vaheldust oleks. Samas on see voodi nii kergesti kokku pandav, et vajadusel saab jälle õhkmadratsi lihtsalt täis pumbata ja peatsi seina äärde lükata.

Ja nii sürreaalne kui see ka poleks, siis tänu stuudiole on mul tööd juurde tulnud. Ma avastasin näiteks, et mulle meeldib väga buduaari ja akti pildistada. Talvel seda õues naljalt ei tee ning enamik kliente pigem ei taha sellist pildistamist oma kodus läbi viia. Nii et nüüd on selle jaoks ka kenasti lahendus olemas.





Kes tahab minu juurde Flux stuudiosse pildistama tulla, siis lisainfo ja broneerimine on siin. :)

No comments: