4/2/19

Mida ma meeste puhul ei mõista?

Sattusin ükspäev Seiklusjuttude blogi lugema ja leidsin sealt sellise vahva küsimustiku. Kes minust rohkem teada tahab, siis nüüd on suurepärane võimalus sisustada oma vaba aega minu tundma õppimisega 😂 Palun, siin on 50 täiesti kasutut fakti minust, muuhulgas ka see, mis minu meelest on meeste suurim stiiliapsakas või mida ma nende puhul ei mõista. Lo and behold.



Kas päikese- või suusareisid?
Kuna ma suusatada ei oska ja külma ilma on ka Eestis piisavalt, siis iga kell läheksin päikese alla. Tegelikult nüüd varsti lähmegi, aga see on Tonisele üllatus ja ta saab alles lennujaamas teada.
Pole kunagi kellegile sellist asja teinud ja loodan, et läheb hästi 😁

Mis on su kõige vihatum kodutöö?
Kraanikausi põhjast öka ära võtmine. No need toidujäägid, mis sinna kogunevad. Nõude pesemine on ka selline piiripealne tegevus, õnneks teeb seda enamjaolt abikaasa. Ootan väga, et me saaks oma pesumasina vannituppa ümber tõsta ja nõudepesumasina kööki osta. Siin on lõpuks isegi ruumi selle jaoks!

Mis on su lemmikpitsa peal?
Ma olen väga igav pitsasööja. Kõige parem pitsa on Margarita pitsa buffalo mozzarella ja basiilikuga. Ideaalis võiks veel olla juuretisega taignast tehtud, nagu Kaja Pizzas on. Mmmm...

Suht perfect.

Kas sina paneksid anonüümse kommentaariumi kinni?
Ma mõtlesin selle peale, kui blogi tegin. Otsustasin, et vahet pole, negatiivseid kommentaare võib ignoreerida ka.

Kas näeksid end kunagi veganina?
Ma olen seda ajutiselt proovinud (muidu olen taimetoitlane ja vahel söön kala ka). Aga tunnen, et praegu pole veel see aeg käes ning ma ei tunne end toitumise koha pealt veel piisavalt kodus, et täiesti kõigest loomsest loobuda.

Parim raamat?
Mulle meeldivad vist kõik Haruki Murakami raamatud.

Milles oled sa koba?
Jooksmises. No ei tule välja ning kogu aeg ainult pistab igalt poolt, vahet pole, kuidas ma hingan. Teen selle asemel joogat ja tassin igapäevaselt 11-kilost hantlit ringi.

Kas oled ebausklik?
Mitte väga, aga ma usaldan oma kõhutunnet paljude asjade puhul.

Mis on õnneliku suhte saladus?
Omavaheline kommunikatsioon! Probleemidest rääkimine on juba pool sammu nende lahendamise poole.


Lemmik aastaaeg?
Suve lõpp ja sügise algus, kui veel soe on ja päikeseloojangud kõige kuldsemad.

Millised kolm asja sinu käekotist võib leida?
Mul on juba paar aastat käekoti asemel väike nahast seljakott, kuna see oli lapsekandmise puhul lihtsalt palju mugavam. Aga see on üks korralik must auk. Seal on alati mõned mähkmed, varuriided, kõrvaklapid, paar tossupommi ja tulemasin. Working mama, yo.

Mida sa meeste puhul ei mõista?
Sokkide laiali jätmist. Sokkide koht on pesukorvis, kui nad õhtul jalast ära võetakse!

Kas sa oled realist või unistaja?
Ühe maa peal oleva jalaga unistaja. Mul on kombeks oma unistusi täide viia.

Mis sul parasjagu elus käsil on?
Teeme uues kodus remonti. Siin pole otseselt midagi katki, aga mulle ei meeldi tapeet ning tahan selle asemele värvitud seinu. Veel on vaja natuke uut mööblit ja kardinaid ja muud sellist...
Seejärel stuudio. Tahame seal ka ühe seina ära muuta ning veidi huvitavamaks teha.
Ja kolmandaks planeerin vaikselt ka uut näitust ning põhjamaade mütoloogia teemalist fotoprojekti.

Kes on sinu lemmikblogija?
Kuna ma olin blogimaailmast pikalt eemal, siis praegu ühtegi sellist lemmikblogi ei olegi, mida regulaarselt loeks. Seega võib kommentaaridesse panna erinevate heade blogide linke.

Milline vanasõna sind kõige paremini kirjeldab?
Mul pole õrna aimugi, nii et valisin vanasõnade wikipediast esimese ettejuhtuva - "Kes tööd teeb, on rikas ja nõid" 😼

Jep, see olengi mina. Dolla dolla bill, y'all.

Kas Facebook, Instagram või Twitter?
Ma pole Twitteris väga pikalt käinud ja enamik sõpru, keda seal jälgisin, on ka ära kadunud. Nii et vist Instagram isegi, Facebook on rohkem töövahend. Minu instagrami kontot näeb siit.

Suurim iluapsakas naiste puhul?
Liiga paksult jumestuskreemi, põsepuna mitte kasutamine, kriipsukulmud... mu üks parimaid sõbrannasid on meikar, nii et eks ma tema kõrvalt olen õppinud märkama mingeid asju, mida muidu tähele ei panekski.

Meeste suurim stiiliapsakas?
Tossud ülikonnaga. Võib-olla ma olen vanamoeline, aga see ei tundu nagu mingi nurga alt eriti ok.

Lapsepõlve hüüdnimi?
Mul on nii lühike nimi, et sellest ei saagi väga hüüdnimesid teha.

Lemmiksöök? Kõige vähem lemmik söök?
Tatrapuder vist. Ma võiks seda tõesti mingi kolm kaussi järjest süüa ja ikka ei saaks küllalt.
Muidu olen toidu osas küllaltki pirtsakas. Ma ei söö näiteks seeni, sparglit, koriandrit ja peterselli, tundmatuid puuvilju, enamikke mereande ja liha.

Kas kontsad või tennised?
Suht 50/50. Kõik mu saapad on kontsaga, aga suvel kannan ikka pigem tenniseid.

Emaduse parim külg?
See, et bussis pakutakse istet 😂
Tegelikult on neid toredaid asju rohkem. Ma ükspäev just mõtlesin, et oskan tänu Norale väikestest asjadest rohkem rõõmu tunda ja elu rahulikumalt võtta.

Mis ajab sind rohkem närvi, ootamine või liiklus?
Ootamine vist.

Kui saaksid teha ühe seaduse, siis mis see oleks?
Ma tahaks, et USAs saaksid naised olla lastega kodus kauem, kui vaid mõned nädalad. Et neil oleks sama hea vanemahüvitiste süsteem nagu meil siin.

Mis on mehe juures oluline?
Emotsionaalne avatus.

Suurim eneseületus?
Esimese näituse tegemine ja selleks sponsorite otsimine ning kõige kokku panemine. Päris hull oli, aga nüüd tahaks veel teha.

Mida sa kunagi ei reklaamiks?
Mul on õnneks (praeguse seisuga) täiesti reklaamivaba blogi ja mul poleks midagi selle vastu, kui see nii ka jääks. Aga kindlasti ei reklaamiks karusnahatööstust.

Kas lõhefilee või burger?
Veg Machine Beyond Meat burger!!! See on nii äge!

Mis on see isiksuseomadus, mis sulle enda puhul ei meeldi?
Mul on vahepeal sellised päevad, kus ma lihtsalt kaunistan diivanit, scrollin Facebooki ja virisen. Aga üldiselt need lõppevad kõik ühel hetkel sellega, et mul tuleb mingi hea idee ja diivan jääb jälle üksinda. Lihtsalt veel vähem võiks neid procrastination-päevasid olla.

3 comments:

Anu said...

Kraanikausi põhjast öka äravõtmise vastu aitab köögihunt. Seda on väga lihtne paigaldada ja vähemalt Kanadas ei maksnud see suurt midagi. Siin peaaegu igaühel on ka. No nii mugav! Minu meelest on samuti sele läga väljakoukimine ilge, eriti kui sinna natuke toorest muna satub, mis venib ja venib ja venib. Öök.

Tossud ülikonnaga - täiesti arusaamatu minu jaoks ka! Nii vana vist juba, uuem mood ei lähe peale.

Kertu said...

Haruki Murakami raamatud on tõesti väga head. Lemmikud on Norra mets, Kafka mererannas, 1Q84 ja Värvitu Tazaki Tsukuru.

Siiri said...

Ma olen kunagi köögihundi peale isegi mõelnud, aga see tundub... hirmus :D
Mis siis, kui mu näpud sinna kogemata sisse lähevad ja siis keegi vajutab nuppu ja kõik mu õudusunenäod saavad teoks?

Mul samad lemmikud Murakamilt :)