3/28/18

Mis siis, kui läheks... fotograafi asemel videograafi juurde?

Täpselt nii meiega juhtuski. Mulle kirjutas nõni aeg tagasi andekas videograaf Varja / Sinu Kino, kes hakkas oma pere filmima ning sellest kasvas välja midagi enamat. Ma olen alati hinnanud fotograafide juures käimist ja mälestuste jäädvustamist, kuid nüüd võin öelda, et video on ikka hoopis teine sõna! Pildid on ju ikka sellised rohkem valitud, stiliseeritud, poseeritud... aga video viib sind tagasi sellesse hetke ja päeva, on kuidagi palju autentsem ja emotsionaalsem. Ma arvan, et see on sama nagu pulmapiltide ja -videoga. Pildid vaatad ühe korra läbi ja siis hiljem vaatad mõnikord oma lemmikuid ja paar tükki prindid välja ka, külalistele vaatamiseks. Aga video... seda vaatad kõigepealt kuus korda ja siis paari tunni pärast uuesti ning elad nende paari minuti jooksul oma pulmapäeva taaskord läbi.

Kui Varja koduvideo idee välja pakkus, hakkasin ma kohe hullult planeerima, mida selga panna, kuidas meikida, mis soeng teha... Varja ütles selle peale ainult, et ole loomulik, nii, nagu sa muidu ka oleksid. Kas ma meigin end iga päev? Ei. Kannan ainult viisakaid ja puhtaid riideid? Hahahaha. Ma küll närveerisin korralikult, aga proovisin end nii vabaks lasta kui vähegi võimalik ja lihtsalt vooluga kaasa minna. Nagu tellitult oli Nora tuju surmtõsine :D mitte miski ei ajanud naerma, Tonis loopis teda taeva all ja lõpuks käisime ka pargis kiikumas, aga preili suu oli lihtsalt pikk kriips ning ühtegi hea tuju kilget sealt välja ei tulnud. Aga ometi! Need emotsioonid!

Igatahes, kui keegi tahab näha Tonise raseeritud lõuga, Nora erklillasid jalataldasid ja minu third day without shower stiils juukseid, siis video on siin. Mul endal tuli küll väike pisar nüüd silma, nii armas oli jälle neid kaadreid näha :D



Kas teie kaaluksite fotode asemel vahelduseks hoopis perevideot?

1 comment:

elina said...

oiiiiiiiiii kui armas!!!!!! <3 <3 <3