5/11/17

Kõhupildid

Kuidagi läks nüüd selle rasedusega nii, et ma sain lausa kaks kõhupildistamist. Kõhupildistamine on siis sellist sorti fotosessioon, kus fookuses on üks teatud arbuus ning ema poseerib erinevates õndsates asendites kas looduskaunis kohas või siis fotostuudios. Esimene pildistamine (autoriks Ruudu!) sai kokku lepitud täitsa raseduse alguses, teine (autoriks Fotoraat!) tuli fotograafidelt kevadel vahva pakkumisena. Kuna suurema osa 2016 ja 2017 aastast olen ma ise rasedaid jäädvustanud, ei tekkinud kaamera ees kordagi mõtet, et kuhu nüüd käed panna, see tuli lihtsalt nii automaatselt kõik :D Ja nagu mu tiim ka mainis, siis piltidel on kerge selline feeling juures, nagu mina oleks need pildistanud. Aga ju see siis käib kaasas minuga :P

Igatahes, siin pildid!






Fotograaf: Ruudu Rahumaru
MUAH: Maret Ubaleht
Stilistika: Anette Samm
Ehted: Ald
Sarved: Liisi Tarve

Pildistamise kontseptsiooniks oli transformatsioon kui uude olekusse muutumine, sest lapse sünniga sünnib ka naie uuesti. Ma tahtsin olla võimalikult vähe enda moodi, šamaan kuskilt ürgsetest lugudest, ning sellele aitasid kõvasti kaasa hall parukas ja sarved :D Siinkohal sügav kummarus mu armsale tiimile, kes kõikide hullude ideedega kaasa läks ning minuga 2-kraadises kevadsoojuses ja lakkamatus vihmas pildistas!

Ruudu ise kirjutas veel meie pildistamise kohta nii:

Mulle läks väga hinge ja tohutult meeldis Siiri soov kujutada oma lapseootust ürgse transformatsioonina. Et ei jääks alles midagi roosadest juustest ega vanast minast. Metsikult, teatraalselt ja sümboolselt läbimängitud nõiduslik sisenemine uude ellu. 
Elevusega joonistasime kavandi vägevast shamaanitarist ning jäime pildistamispäeva ootama ja kui see kohale jõudis, oli tegu ühega nendest päevadest, kus ükski normaalne inimene ei oleks oma nina vabatahtlikult õue pistnud. Kuid meil oli shamaanitar, trumm ja ägedad naised.  Tegelikult pole pildistamine vist kunagi mu jaoks nii lihtne olnud. Metsik jumalanna oli Anette poolt maagiliselt riietatud, Mareti poolt fantastiliselt meigitud, lummavad poosid tulid lihtsalt ja loomulikult, kohavalik  võimas. Siiri ja tema tiim on väga ägedad. Kogu pildistamisprotsess kulges loodusjõude trotsides läbi maagilise muinasjutu vägeva ürgjumalanna lapseootusest. Nägin palju harmooniat iseenese ja loodusjõududega, mis muudab kõik võimalikuks. Ja võib-olla see harmoonia ja aktsepteerimine defineeribki naise vägevust. Ma usun, et selle fotorännaku käigus sai lapse hinge palju müstilist vägevust loitsitud.






Fotograafid: Fotoraat
MUAH: Maigret

Fotoraat pakkus selle pildistamise võimaluse mulle ise välja ning nende sooviks oli teha just midagi sellist haldjalikku ja muinasjutulist, minu organiseerida jäid riietus ja aksessuaarid. Meil oli alguses plaan ka levitationit teha (st pildistatav hõljub Photoshopi ja redeli abil õhus), aga me kõik saime aru, et nii lõpurasedana ei jääks see enam eriti graatsiline :D Õnneks aga oli mul võimalus oma kallis tulevane abikaasa piltidele kaasa võtta ning see oli sama äge!

Kumb seeria teile rohkem meeldib? Millised raseduspildid ise tegite / teeksite / teha plaanite? :D

1 comment:

Anonymous said...

Mõlemad seeriad on väga ägedad ja ilusad ja naiselikud ja maagilised ja maalilised :) Esimene muidugi näha et läbimõeldum ja südamelähedasem ;)